mspmodeblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Msp modeblogg - 25 november 2012 20:23

HAN E INTE SÅ BRA PÅ GÖRA VIDEO'S MEN AJAH GE EN APLÅD TILL VÅR

FÖRSTA INFO VIDEO ._. JAG SKA GÖRA DEN HD NÄSTA GÅNG C:

SPRID VIDEON MINA BÄBES!!!!<3333 ni ska få se den den 9december ;)

//SUPPORTEN ANGIE!!!


  • Vi behöver hjälp och sprida bloggen!
  • Vi behöver flera kill modeller!
  • Vi behöver en cool hipp video bloggare ;)
  • Ni är så himla bäst!!  

 <---Min kompis på gthotel.org [peace.love] ADDA HON SÅ KANSKE NI SER MIG C:


Av Msp modeblogg - 25 november 2012 19:56

https://gs1.wac.edgecastcdn.net/8019B6/data.tumblr.com/tumblr_mdr0n4Hvgk1rwayvco4_500.gif

Av Msp modeblogg - 21 november 2012 21:00

TOP OF THE WORLD? YES SIR!

WE WILL SITTING ON TOP SITTING ON TOP OF THE WOORLD OH OH OH OH C:

TA EN KIK PÅ VIDEON SÖRRU.

Av Msp modeblogg - 21 november 2012 20:56

SOM SAGT JAG ÄLSKAAAAAARR BRIDGIT MENDLER!!! HON ÄR SKÅDIS

OCH SPELAR I DISNEY SERIEN LUCKA TILL CHARLIE!!!!

OCH HON HAR GJORT EN ALBUM HELLO MY NAMNE IS..

OH MY GUD DEN E SÅ BRA MEN SKA VISA EN LÅT ;C försök inte

gilla henne mer än jag!! MJÄÄH WÄÄ ;C


Av Msp modeblogg - 21 november 2012 16:17

ÄLSKAR DIG LAVA_01 OCH CLAIR <333 LOVE YAA BABES.  

Av Msp modeblogg - 21 november 2012 15:58

Blev lite WEIRD I TITELN MEN AJAH MEN TYP BAH HÄR E DOM BAH JAG ORKAR BAH INTE SKRIVA

SOM EN BAH NORMALA MÄNNSIKOR C: OPS FÖRLÅT!. FÖR MKT MTV C:  

Nöjd? Ska göra flera med alla mina vänner någon dag som en Klassfoto I think...C:

 

Av Msp modeblogg - 21 november 2012 14:40

Mode nerds Lyssna på never forget albumet by Hangover!!!!

I msp style O.O I AM IN LOOOOVEEE!!!!

Hon sjunger fet bra fast det inte är hon på bilden!!!

C: Ska länka senare!!!!! C: proffs demo skiva hon gjorde ;) Och

hon har postat den till mig!!! ngn som vill vinna den?

Maila oss!!!!


 

- I wanna shine Like staaarr yeah C: 

Presentation


Hej!
sedan 2011 när denna blogg blev skapad har den vuxit till ett imperium!! :O många flickor som spelar moviestarplanet.se MAILA OSS PÅ MSPMODEBLOGGEN@HOTMAIL.COM!!!!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Chatt!

Sök i bloggen

Översättning!

Omröstning

Skulle du vilja vara en modell här?
 JA! ;D såklart!
 Näe..skulle vilja ha jobb helst!
 Ja både! men kul att se på bloggen
 Nupp inget av dom gillar följa er bara
 Mm som kameraman vad annars :)
 nej skulle vilja gästa bloggen 1-2 ggr :)

Arkiv

Kategorier

Länkar

Bilder här och där

  bilder här och där :D  

Senaste inläggen

RSS

God Jul!

Christmas Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards