mspmodeblogg

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Rubrik saknas

Av Msp modeblogg - 5 september 2012 15:33

 

tHE HUNGERGAMES!

 

HUNGER GAMES ÄR EN SPÄNNANDE FILM O 24 UNGDOMAR TÄVLA OM SITT LIV

Den vilda modige katniss everdeen tar ett steg fram och volenterar sig själv istället för sin lilla syster

Hennes kamp i den vilda spelet är hemsk,spännande o tragisk 

katniss bor i destirk 12 och den rika delen som hittade på detta hemska spel bor i capital ett rikt och fint

Distrikt. det fattiga utan för får jaga sin mat och jobba stenhårt för överleva kampen mot hunger och hoppas på 

att inte väljas i den hemska hungerspelen!

SE FILMEN!!!! 

 

DEN FÅR BETYG :10!

man kan köpa den i :LINDEX FÖR 149!

:) Tack! för att ni läste

 


 
 
Ingen bild

Ellen

26 november 2012 12:40

1. Pistoler/olika sorter av gunshots används inte i Hungergames.
2. Läs boken innan du kommer och förklarar något. Okej? ._.

Msp modeblogg

26 november 2012 18:04

1. Jag har läst trilogin!!! 2.jag har sett filmer minst 3 gånger med min familj!!!
3.Jag vet att man inte ändvänder det men jag tyckte det skulle bli fint!!!
4. Du är Bannad från bloggen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Msp modeblogg - 2 december 2012 11:40

Ska lägga ut radio här där JAG C: snackar!! om olika saker Maila gärna till mspmodebloggen@hotmail.com Och skriv fan mail, ...

Av Msp modeblogg - 2 december 2012 10:14


  KOMMENTERA HÄR UNDER OCH BERÄTTA VARFÖR DU VILL VINNA OCH VAD DITT MSPNAMN ÄR C: SÅ VI  FÅR KONTAKT MED DIG!!! //ANGIE15 ...

Av Msp modeblogg - 1 december 2012 22:46

Du ska skriva in din msp namn och vad du älskar om bloggen Minst 140 ord ;) Och du ska berätta varför du vill vinna Man vinner hela sin ölista det kan vara upp till 4 saker!! Så här gör du:   Gå in på www.mspmodeblogg.bloggplatsen.se ;) ...

Av Msp modeblogg - 1 december 2012 22:39

  Temat e gryyymt!!<33 Passar till bloggen ;) Hahaha jag e sugen på Mcdonald D;   100 Dimonds!!! Tur att mina syskon köpte tidningen när vi var och handla ;) Köp den oxå!!!   Vill Ha!! :D fönster shoppar lite då o då!! :) Bonnien ...

Av Msp modeblogg - 25 november 2012 20:23

HAN E INTE SÅ BRA PÅ GÖRA VIDEO'S MEN AJAH GE EN APLÅD TILL VÅR FÖRSTA INFO VIDEO ._. JAG SKA GÖRA DEN HD NÄSTA GÅNG C: SPRID VIDEON MINA BÄBES!!!!<3333 ni ska få se den den 9december ;) //SUPPORTEN ANGIE!!!   Vi behöver hjälp och spri...

Presentation


Hej!
sedan 2011 när denna blogg blev skapad har den vuxit till ett imperium!! :O många flickor som spelar moviestarplanet.se MAILA OSS PÅ MSPMODEBLOGGEN@HOTMAIL.COM!!!!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Chatt!

Sök i bloggen

Översättning!

Omröstning

Skulle du vilja vara en modell här?
 JA! ;D såklart!
 Näe..skulle vilja ha jobb helst!
 Ja både! men kul att se på bloggen
 Nupp inget av dom gillar följa er bara
 Mm som kameraman vad annars :)
 nej skulle vilja gästa bloggen 1-2 ggr :)

Arkiv

Kategorier

Länkar

Bilder här och där

  bilder här och där :D  

Senaste inläggen

RSS

God Jul!

Christmas Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards