mspmodeblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Msp modeblogg - 28 augusti 2012 20:46

 


Ni kan inte fatta fick ett manus i mail på 125 sidor om en serie baserad på 7 avsnitt!

Det här helt amazing!! Så msp tv! (Ny ''företag'') ska visa det på angie15! (hon e den ända med msp!)

Iallfall den handlar om svik,skolan Vampyrhemligheter och en dimension!

DEN HETER ...SCHOOLTIME DIMENSION!!!!!!!!!!!!!!

YEY ;D 3SEPTEMBER HÄNDER DET! 15:00 (3 PÅ DAN KOMMER ETT FINT O NYTT AVSNITT FÖLJ SERIEN!)

Av Msp modeblogg - 24 augusti 2012 00:01

Hej jag ska förbättra mitt redigering det kommer se lite coolare 

proffsigare ut Fram o med idag kommer jag

Göra finare bilder här får ni ett smak prov på

Septembers Stora Tema!

Folk har ju frågat ifall vi kunde ha En emo o vampyr tema så jag fick 

iallfall Emo med i listan men håll tummarna för vampyr Temat 

  

Av Msp modeblogg - 19 augusti 2012 00:18

NuJO idag lägger jag ut några bilder inför skolstart c"": allt de är inte nyköpt :) kommentera !!!! Imon blir det fler coola bilder på mat,fest,shopping

Av Msp modeblogg - 18 augusti 2012 13:52

Mår illa varje gång jag loggar in i facebook för att jag inte vill träffa mina kompisar i skolan :( 4 dar kvar var i närheten av gbg igår bild :)

Men det blir skoltema !!!

Av Msp modeblogg - 18 augusti 2012 02:56

HAr twitter ifall ni vill följa (svart långkjol är så inne irl) (min twitter @nothingelseusay)
Oj juste ska börja blogga om skolan o skoltipsmode o annat passa på den 22 agusti det då jag börjar med kompisar,mode,skolan,msp,o så klart riktiga bilder på skolan min skoldata mitt skåp c": vi ses då men idag ska jag till H&M o kolla skolkläder med brosan o mamma xoxo
//angie15

Av Msp modeblogg - 18 augusti 2012 02:42

Seriöst tappat 99 läsare ska börja blogga med mobilen så snälla hjälp mig få fler läsare!!!! ( kod till stardoll gratis den går ut 25:e

Av Msp modeblogg - 8 augusti 2012 13:40

ska blogga mer nästa vecka skol tema o det c'': Lovar!

Presentation


Hej!
sedan 2011 när denna blogg blev skapad har den vuxit till ett imperium!! :O många flickor som spelar moviestarplanet.se MAILA OSS PÅ MSPMODEBLOGGEN@HOTMAIL.COM!!!!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Chatt!

Sök i bloggen

Översättning!

Omröstning

Skulle du vilja vara en modell här?
 JA! ;D såklart!
 Näe..skulle vilja ha jobb helst!
 Ja både! men kul att se på bloggen
 Nupp inget av dom gillar följa er bara
 Mm som kameraman vad annars :)
 nej skulle vilja gästa bloggen 1-2 ggr :)

Arkiv

Kategorier

Länkar

Bilder här och där

  bilder här och där :D  

Senaste inläggen

RSS

God Jul!

Christmas Pikachu

Ovido - Quiz & Flashcards